Dodajte izdelke, ki so vam všeč in jih želite kupiti pozneje.

Predpisi za trgovino

I. Opredelitve pojmov

Izrazi, uporabljeni v pravilih in predpisih, pomenijo:

1. Stranka - fizična oseba, pravna oseba ali organizacijska enota, ki ni pravna oseba, vendar ji posebni predpisi podeljujejo pravno sposobnost, ki v Trgovini odda naročilo; stranka je lahko zlasti potrošnik ali samostojni podjetnik;

2. Potrošnik - v skladu s členom 22[1] civilnega zakonika pomeni fizično osebo, ki s podjetnikom sklene pravni posel, ki ni neposredno povezan z njeno gospodarsko ali poklicno dejavnostjo;

3. Samostojni podjetnik - fizična oseba, ki sklene pogodbo o prodaji blaga, ki je neposredno povezana z njeno poslovno dejavnostjo, kadar iz vsebine prodajne pogodbe izhaja, da za to osebo nima poklicne narave, ki izhaja zlasti iz predmeta njene poslovne dejavnosti, ki je na voljo na podlagi določb o centralnem registru in informacij o poslovni dejavnosti, za katero se uporabljajo določbe o potrošniku iz 4. poglavja - Pravica do odstopa od pogodbe - Zakona o pravicah potrošnikov;

4. Civilni zakonik - Zakon z dne 23. aprila 1964 (Journal of Laws 2022, točka 1360, s spremembami);

5. Splošni pogoji - ti splošni pogoji določajo splošne prodajne pogoje in pravila za opravljanje elektronskih storitev v okviru spletne trgovine royalfashion.si;

6. Spletna trgovina (trgovina) - spletna stran, ki je na voljo na naslovu www.royalfashion.si in prek katere lahko stranka zlasti oddaja naročila;

7. Blago - izdelki, predstavljeni v spletni trgovini;

8. Prodajna pogodba - pogodba o prodaji blaga, kot jo opredeljuje poljski civilni zakonik, sklenjena med prodajalcem in kupcem, sklenjena z uporabo spletnega mesta trgovine; trenutek sklenitve prodajne pogodbe je trenutek oddaje naročila;

9. Zakon o pravicah potrošnikov - Zakon z dne 30. maja 2014 o pravicah potrošnikov (Uradni list 2020, točka 287 s spremembami);

10. Zakon o opravljanju storitev po elektronski poti - Zakon z dne 18. julija 2002 o opravljanju storitev po elektronski poti (Uradni list 2020, točka 344);

11. Naročilo - strankina izjava o nameri, katere cilj je neposredna sklenitev prodajne pogodbe, v kateri je navedena zlasti vrsta in število blaga;

12. Prodajalec - stranka prodajne pogodbe s kupcem, ki prodaja blago in je lastnik trgovine, tj: Jana Pawła II 27, 00-867 Varšava, NIP 5223103395, REGON 368499313, KRS 0000700112.


II. Splošne določbe

1. Ti pogoji določajo pravila za uporabo spletne trgovine, ki je na voljo na spletni strani www.royalfashion.si.

2. Ti pogoji so pogoji iz 8. člena Zakona o elektronskih storitvah.

3. Spletno trgovino royalfashion.si, ki deluje na naslovu www.royalfashion.si, upravlja družba Royal Fashion Vipol Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa, ki je vpisana v register podjetnikov, ki ga vodi REGISTRATOR NARODNEGA SODNEGA REGISTRA, pod številko KRS www.royalfashion.si. VARŠAVA V VARŠAVI, XII GOSPODARSKI ODDELEK NARODNEGA REGISTRA pod številko KRS 0000700112, NIP: 5223103395, REGON: 368499313. Osnovni kapital znaša 100.000,00 PLN.

4. Ta pravila določajo zlasti:

  • pravila za registracijo in uporabo računa v spletni trgovini;
  • pogoji za oddajo elektronskih naročil prek spletne trgovine;
  • pravila za sklepanje prodajnih pogodb z uporabo storitev, ki jih zagotavlja spletna trgovina.

5. Uporaba spletne trgovine je mogoča pod pogojem, da sistem IKT, ki ga uporablja stranka, izpolnjuje naslednje minimalne tehnične zahteve: namizni ali prenosni računalnik, pametni telefon ali tablični računalnik, potreben dostop do interneta.

6. Za uporabo spletne trgovine mora imeti kupec sam dostop do računalniške delovne postaje ali terminalske naprave z dostopom do interneta.

7. V skladu z veljavno zakonodajo si royalfashion.si pridržuje pravico, da omeji opravljanje storitev prek spletne trgovine osebam, mlajšim od 18 let. V takem primeru bodo potencialne stranke o tem obveščene.

8. Stranke lahko do teh pogojev kadar koli dostopajo prek povezave na domači strani www.royalfashion.si ter jih prenesejo in natisnejo.


III. Pravila uporabe spletne trgovine

1. Registracija v spletni trgovini ni obvezna. Stranka lahko odda naročilo brez registracije v spletni trgovini, ko prebere in sprejme te pogoje in določila.

2. Registracija poteka tako, da izpolnite in sprejmete registracijski obrazec, ki je na voljo na eni od strani trgovine.

3. Ob registraciji se morate strinjati s pogoji in določili ter posredovati osebne podatke, ki so označeni kot obvezni.

4. Royalfashion.si lahko s takojšnjim učinkom prekine pravico kupca do uporabe spletne trgovine in mu omeji dostop do nekaterih ali vseh virov spletne trgovine, če kupec krši pravila in pogoje, zlasti če kupec:

  • ob registraciji v spletno trgovino posredovali napačne, netočne ali zastarele podatke, ki so zavajajoči ali kršijo pravice tretjih oseb,
  • je prek spletne trgovine kršil osebnostne pravice tretjih oseb, zlasti osebnostne pravice drugih strank spletne trgovine,
  • se bo vedel kakor koli drugače, če bo po mnenju družbe royalfashion.si ravnal v nasprotju z veljavnimi zakonskimi določbami ali splošnimi pravili uporabe interneta ali škodoval dobremu imenu družbe royalfashion.si. Oseba, ki ji je bila odvzeta pravica do uporabe spletne trgovine, se ne sme ponovno registrirati brez predhodnega soglasja družbe royalfashion.si.

S sprejetjem teh pogojev stranka izjavlja, da so podatki, ki jih je navedla ob oddaji naročila in ustvarjanju računa v spletni trgovini, vključno z osebnimi podatki, resnični in se nanašajo samo na osebo, ki je dejansko oddala naročilo. Navedba podatkov osebe, ki ni oseba, ki je oddala naročilo, se izvede le s soglasjem osebe, ki je oddala naročilo. Stranka se zavezuje, da ne bo kršila osebnih podatkov drugih oseb s tem, da v postopku ustvarjanja računa/oddaje Naročila posreduje kakršne koli podatke, vključno z osebnimi podatki (vključno s telefonsko številko, e-poštnim naslovom, imenom in priimkom, naslovom), razen soglasja stranke ali osebe, ki v njenem imenu ustvarja račun/oddaja naročilo.

5. Za zagotovitev varnosti prenosa sporočil in podatkov v zvezi s storitvami, ki se zagotavljajo kot del spletnega mesta, spletna trgovina sprejme tehnične in organizacijske ukrepe, ki ustrezajo stopnji varnostnega tveganja zagotovljenih storitev, zlasti ukrepe za preprečevanje pridobivanja in spreminjanja osebnih podatkov, prenesenih prek interneta, s strani nepooblaščenih oseb.

6. Stranka je dolžna zlasti:

  • uporabljati spletno trgovino na način, ki je skladen z določbami veljavne zakonodaje v Republiki Poljski, določbami poslovnika in splošnimi načeli uporabe interneta;
  • ne zagotavljati ali prenašati vsebin, ki so zakonsko prepovedane, npr. vsebin, ki spodbujajo nasilje, so žaljive ali kršijo osebnostne in druge pravice tretjih oseb,
  • uporabljati spletno trgovino na način, ki ne ovira njenega delovanja, zlasti z uporabo posebne programske opreme ali naprav,
  • ne izvajajte dejanj, kot so: pošiljanje ali objavljanje neželenih komercialnih informacij (spam) v spletni trgovini,
  • uporabljati spletno trgovino na način, ki ne obremenjuje drugih strank in družbe royalfashion.si,
  • kakršno koli vsebino, objavljeno v spletni trgovini, uporabite samo za svojo osebno uporabo.

IV. Postopek za sklenitev prodajne pogodbe

1. Za sklenitev prodajne pogodbe prek spletne trgovine je treba obiskati spletno stran www.royalfashion.si in izbrati blago z nadaljnjimi tehničnimi dejanji na podlagi sporočil, ki se prikazujejo kupcu, in informacij, ki so na voljo na spletni strani.

2. Kupec izbere naročeno blago tako, da ga doda v nakupovalno košarico.

3. Med oddajo naročila - do pritiska gumba za potrditev naročila - ima kupec možnost spreminjanja vnesenih podatkov in izbranega blaga. V ta namen je treba upoštevati sporočila, ki so prikazana kupcu, in informacije, ki so na voljo na spletnem mestu.

4. Ko kupec, ki uporablja spletno trgovino, vnese vse potrebne podatke, se prikaže povzetek oddanega naročila. Povzetek oddanega naročila med drugim vsebuje opis izbranega blaga ali storitev, skupno ceno in vse druge stroške.

5. Za pošiljanje naročila je treba sprejeti vsebino splošnih pogojev, posredovati osebne podatke, ki so označeni kot obvezni, in pritisniti gumb za potrditev naročila.

6. Informacije o blagu, navedene na spletnih straneh trgovine, predstavljajo ponudbo v smislu člena 66 civilnega zakonika. Kupčeva oddaja naročila pomeni izjavo volje za sklenitev prodajne pogodbe z družbo royalfashion.pl v skladu z vsebino Pravilnika.

7. Pogodba se šteje za sklenjeno od trenutka, ko je kupčevo naročilo vneseno v informacijski sistem spletne trgovine, če je naročilo v skladu s predpisi. Ob sklenitvi pogodbe kupec prejme e-poštno sporočilo s potrditvijo vseh bistvenih elementov naročila.

8. Prodajna pogodba je sklenjena v poljskem jeziku. Evidentiranje, zavarovanje in dajanje na voljo podatkov o naročilu in splošnih prodajnih pogojev poteka po elektronski pošti. Prejšnja naročila si lahko kupec ogleda v svojem računu po prijavi.

9. Trgovina si pridržuje pravico, da prekliče celotno naročilo ali njegov del po treh dneh od poskusa vzpostavitve stika s stranko. V primeru vnaprej plačanih naročil se stroški nerealiziranega dela naročila vrnejo na račun, s katerega so bili plačani. Pri naročilih z izbrano obliko plačila ob dostavi se stroški naročila zmanjšajo za nerealizirani del naročila.


V. Dostava

1. Trgovina dostavlja blago na ozemlju Republike Poljske in naslednjih evropskih držav: Avstrija, Belgija, Bolgarija, Češka, Danska, Estonija, Finska, Francija, Irska, Italija, Hrvaška, Latvija, Litva, Luksemburg, Madžarska, Nemčija, Nizozemska, Portugalska, Romunija, Slovaška, Slovenija, Španija in Združeno kraljestvo. Dostava se opravi na naslov, ki ga kupec navede ob oddaji naročila.

2. Dostava naročenega blaga se izvaja prek kurirskih podjetij, trgovina ne omogoča, da bi kupljeno blago prevzeli sami (osebni prevzem).

3. Za stranke, ki naročajo v Republiki Poljski, so to:

  • Kurirska družba InPost (pričakovani čas dostave: 1 dan);
  • Paczkomaty InPost (pričakovani čas dostave: 1 dan);
  • Firma kurierska DHL (przewidywany czas dostawy: 1 dzień)
  • Prevzemna mesta DHL (predvideni čas dostave: 1 dan)
  • ORLEN Paczka parcel machines (predvideni čas dostave: 1 dan)

4. Za stranke, ki naročajo v države, navedene v točki 1, razen Poljske, so to: Če je naročnik iz druge države, ki se nahaja na ozemlju Republike Slovenije, v kateri je naročilo izpolnjeno, lahko kurirsko podjetje za izpolnitev naročila drugačno, kar bo navedeno v postopku sprejemanja naročila.

5. Izraz "dan" pomeni delovni dan na ozemlju Republike Poljske, razen sobot in nedelj. Čas dostave se šteje od trenutka, ko trgovina pošlje paket. Čas dostave naročil v Trgovini je do 24 delovnih ur. Izpolnitev naročil, oddanih po 14. uri, se prenese na naslednji dan.

6. poškodbe Blaga, nastale med dostavo. V primeru potrošniškega nakupa na daljavo naša trgovina vedno nosi tveganje naključne poškodbe ali izgube blaga med prevozom. Če je blago dostavljeno z očitnimi poškodbami, ki so nastale med prevozom, vas vljudno prosimo, da takšno napako čim prej prijavite dostavljavcu in nas kontaktirate. Kakršna koli zamuda pri poročanju o takšni pritožbi ali vzpostavitvi stika nima nobenih posledic za vaše zakonske zahtevke in njihovo reševanje, zlasti za vaše pravice iz zakonske garancije za napake (VIII. poglavje splošnih pogojev). Hitrejše obveščanje o poškodbah, opaženih med prevozom, nam pomaga pri uveljavljanju lastnih zahtevkov do prevoznika ali prevozne zavarovalnice. V primeru kupca, ki hkrati ni potrošnik: nevarnost naključne poškodbe ali izgube blaga preide s spletne trgovine na kupca v trenutku zaupanja blaga prevozniku, ki se ukvarja s prevozom blaga določene vrste, ali osebi ali kurirski družbi, ki jo določi kupec. *v primeru naročila več kot 7 parov bo naročilo zapakirano v kartonsko škatlo za boljšo zaščito izdelkov. Standardna velikost kartonske škatle je 60x60x30, vendar jo bomo poskušali prilagoditi vsebini vašega naročila.

7. Stroški pošiljanja so odvisni od izbire kurirske družbe. Cenik kurirskih pošiljk je na voljo na spletni strani: https://www.royalfashion.si/slv-delivery.html.

8. Trgovina obvešča, da nima vpliva na čas dostave in delo kurirskih podjetij iz točke 2. V primeru kakršnih koli težav pri dostavi pošiljke trgovina prosi, da se obrnete na telefonsko številko za pomoč uporabnikom.

9. Če kupec navede napačen naslov za dostavo in to ugotovi po odpremi, nas mora po ustvarjenem nalogu za dostavo takoj obvestiti po elektronski pošti in navesti pravilne podatke za dostavo. Če je pošiljka v kurirskem krogu ali je v postopku izročitve kurirskemu podjetju, bo mogoče pošiljko ponovno nasloviti na naslov, ki ga je navedla stranka, za dodatno pristojbino 15 PLN.

VI. Cene in načini plačila

1. Stranka lahko izbere valuto, ki ji ustreza.

V trgovini so na voljo štiri valute: poljski zlot (ZŁ), EUR (€), USD ($), GBP (£), HUF (Ft), RON (L), CZK (Kč). Cene blaga vključujejo vse sestavne dele, vključno z DDV, carino in morebitnimi drugimi sestavnimi deli.

2. Pri naročilu dostave znotraj Republike Poljske lahko izberete oblike plačila:

  • tradicionalno bančno nakazilo: Royal Fashion Vipol Sp. z. o. o. al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa PL16 1050 1025 1000 0090 3258 7421 ING Bank Śląski;
  • plačilo prek PayPal (mednarodna plačila v EUR, GBP, USD);
  • plačilo prek Przelewy24;
  • plačilo prek IdoPay;
  • plačilo v sistemu Klarna;
  • plačilo po povzetju.

3. Pri naročilu dostave znotraj Evrope: Avstrija, Belgija, Bolgarija, Češka, Danska, Estonija, Finska, Francija, Irska, Italija, Hrvaška, Latvija, Litva, Luksemburg, Madžarska, Nemčija, Nizozemska, Portugalska, Romunija, Slovaška, Slovenija, Španija ali Združeno kraljestvo, sta na voljo načina plačila PayPal in Przelewy24.

4. Trgovina si pridržuje pravico do samodejnega preklica neplačanih naročil v 5 koledarskih dneh po oddaji naročila.

5. Kupec, ki kupuje blago, s sprejetjem splošnih pogojev soglaša, da trgovina izdaja in pošilja elektronske račune v skladu s členom 106n(1) zakona z dne 11. marca 2004 o davku na blago in storitve. Soglasje za prejemanje računov v elektronski obliki je enakovredno odpovedi prejemanju računov v papirni obliki.

6. Trgovina izdaja in pošilja račune v elektronski obliki, pri čemer zagotavlja verodostojnost njihovega izvora in celovitost njihove vsebine, na e-poštni naslov, naveden v naročilu.

7. Trgovina ni odgovorna za napačne podatke, ki jih je ob registraciji navedla kot pravilne za račun DDV.

8. Kupec ima pravico preklicati zgoraj navedeno soglasje za pošiljanje računov v elektronski obliki tako, da na naslov Trgovine (kontaktni podatki v tč. VII, točka 2 Splošnih pogojev, izjavo o odstopu od pogodbe v pisni obliki ali v elektronski obliki na elektronski naslov: kontakt@royalfashion.pl. V primeru umika sprejema od naslednjega dne po dnevu vročitve strankine izjave o umiku sprejema Trgovina izgubi pravico do izdaje in pošiljanja elektronskih računov stranki.

9. Znižanje cene pomeni novo ceno, ki je nižja od prejšnje, medtem ko prejšnja cena pomeni najnižjo ceno, ki jo je prodajalec uporabil v obdobju, ki ne sme biti krajše od 30 dni pred uporabo znižanja cene.


VII. Zakonsko določena pravica do umika

  1. Potrošnik, ki je sklenil pogodbo na daljavo, in stranka iz člena 38a zakona z dne 30. maja 2014 o pravicah potrošnikov (tj. fizična oseba, ki sklene pogodbo, neposredno povezano z njeno poslovno dejavnostjo, kadar iz vsebine te pogodbe izhaja, da za to osebo nima poklicne narave, ki izhaja zlasti iz predmeta njene poslovne dejavnosti, ki je na voljo na podlagi določb o centralnem registru in informacijah o poslovni dejavnosti), ima pravico odstopiti od prodajne pogodbe v 14 dneh brez navedbe razloga in brez stroškov (razen stroškov, določenih v 33. členu, drugem odstavku 34. člena in 35. členu zakona o pravicah potrošnikov).
  2. Odstopni rok začne teči v primeru pogodbe, pri izvajanju katere trgovec dobavi predmet pod obveznostjo prenosa lastništva, ko predmet prevzame potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik, ki ga je določil potrošnik, ali v primeru pogodbe, ki vključuje več predmetov, ki jih je treba dobaviti ločeno, v serijah ali delih, ko prevzame zadnji predmet, serijo ali del.
  3. Lahko se na primer poda izjava o umiku:
    • pisno na naslednji naslov: trgovina Royalfashion.pl, Aleja Krakowska 190A Hala 1, 05-552 Łazy
    • po elektronski pošti na naslov: kontakt@royalfashion.pl
  4. Prav tako lahko izpolnite in pošljete obrazec za odstop od pogodbe, ki je na voljo na naši spletni strani royalfashion.si.
  5. Priporočamo vam, da blagu, ki je predmet naročila, od katerega odstopate, priložite davčni blagajniški prejemek/račun, izdan ob prodaji artikla - hkrati vas obveščamo, da priložitev zgoraj navedenih dokumentov ni obvezna v primeru uveljavljanja zakonske pravice do odstopa od pogodbe.
  6. Za spoštovanje roka zadošča, če je obvestilo o odstopu poslano na način, naveden v odstavkih 3 in 4 zgoraj, pred njegovim iztekom.
  7. Plačilo lahko zadržimo, dokler ne prejmemo predmeta ali dokler nam ne predložite dokazila o vrnitvi, karkoli se zgodi prej. Zaradi brezgotovinskega poslovanja v trgovini si pridržujemo pravico, da ne sprejmemo plačila po povzetju.
  8. Potrošnik in oseba iz 38.a člena Zakona o pravicah potrošnikov odgovarjata za vsako zmanjšanje vrednosti izdelka, ki je posledica uporabe izdelka, ki presega obseg, potreben za ugotovitev narave, značilnosti in delovanja izdelka.
  9. Obveščamo vas, da je pravica do odstopa od pogodbe izključena zlasti v zvezi s pogodbami:
    • opravljanje storitev, če je prodajalec v celoti opravil storitev z izrecnim soglasjem potrošnika, ki ga je prodajalec pred izvedbo storitve obvestil, da bo po prodajalčevi izvedbi izgubil pravico do odstopa od pogodbe;
    • pri katerih je cena ali nadomestilo odvisno od nihanj na finančnem trgu, na katera prodajalec nima vpliva in do katerih lahko pride pred koncem odstopnega roka;
    • če je predmet dobave izdelek, ki ni izdelan po naročnikovih specifikacijah ali za izpolnitev naročnikovih individualnih potreb;
    • če je predmet izvedbe predmet, ki je pokvarljiv ali ima kratek rok trajanja;
    • če je predmet storitve predmet, dobavljen v zaprti embalaži, ki je po odprtju ni mogoče vrniti iz zdravstvenih ali higienskih razlogov, če je bila embalaža po dostavi odprta;
    • pri katerih je predmet izpolnitve sestavljen iz predmetov, ki so po svoji naravi po dobavi neločljivi od drugih predmetov;
    • če so predmet storitve zvočni ali vizualni posnetki ali računalniški programi, dobavljeni v zaprti embalaži, če se embalaža odpre po dostavi;
    • za dobavo digitalne vsebine, ki ni zapisana na oprijemljivem nosilcu, če se je izvajanje začelo z izrecnim soglasjem stranke pred iztekom odstopnega roka in po tem, ko je prodajalec obvestil stranko o izgubi pravice do odstopa.
  10. Če stranka ne prevzame predplačane pošiljke, je dovoljena ena od naslednjih možnosti, odvisno od izbire stranke:
    • naročilo se lahko ponovno pošlje pod pogojem, da se plačajo stroški pošiljanja, ki jih trgovina ponudi za obdelavo pošiljk.
    • če kupec ni zainteresiran za ponovno dostavo neprevzetega naročila, mora podati izjavo o odstopu od pogodbe tako, da jo pošlje prodajalcu v pisni obliki na naslov: Al. Krakowska 190a, 05-552 Łazy ali po elektronski pošti na naslov: kontakt@royalfashion.pl izjava o odstopu od pogodbe, ki jo lahko pošljete v obliki izpolnjenega obrazca za vračilo, ki je na voljo na povezavi: https://royalfashion.pl/data/include/cms/formularze/formularz_odstapienia_od_umowy_pl.pdf V takem primeru prodajalec kupcu povrne znesek za naročilo, zmanjšan za strošek prvotnega stroška pošiljanja blaga, ki ga je imel kupec, saj je ta znesek strošek, ki ga je Prodajalec je imel, da bi izpolnil strankino naročilo, ki ga ni prejel in je bilo preklicano.

VIII. Učinki odtegnitve.

1. V primeru odstopa od prodajne pogodbe vam povrnemo vsa plačila, ki ste jih prejeli, vključno s stroški dostave predmetov (razen dodatnih stroškov, ki izhajajo iz vaše izbire načina dostave, ki ni najcenejši običajni način dostave, ki ga ponujamo), in sicer takoj, najpozneje pa v 14 dneh od dneva, ko ste uveljavili pravico do odstopa od pogodbe.

2. Stroški izdelkov, ki jih je treba vrniti, se najprej povrnejo z istimi sredstvi, s katerimi je bilo naročilo plačano, v drugem primeru (če trgovina ne more vrniti z istimi sredstvi) pa z vračilom sredstev na številko računa, ki je navedena v izjavi o izplačilu. Povračilo lahko zadržimo, dokler ne prejmemo predmeta ali dokler nam ne predložite dokazila o njegovi vrnitvi, odvisno od tega, kateri dogodek nastopi prej.

3. Kupec nosi stroške pošiljanja vrnjenega blaga (v skladu s pravico do odstopa od pogodbe) v trgovino. Trgovina si pridržuje tudi pravico, da ne sprejme pošiljk, poslanih na zbirna mesta.

4. Če je potrošnik, ki uveljavlja pravico do odstopa od pogodbe, izbral možnost "eReturns Poczta Polska", se znesek poštnine za povratno pošiljko v višini 15 PLN (petnajst zlotov) samodejno odšteje od vrednosti izdelkov, ki jih je potrošnik vrnil.

5. Kupec z zakonsko pravico do odstopa od prodajne pogodbe je odgovoren za vsako zmanjšanje vrednosti predmeta, ki je posledica uporabe predmeta, ki presega uporabo, potrebno za ugotovitev njegove narave, lastnosti in delovanja.

Spoštovana stranka, ko uporabljate storitev dostave paketov v trgovini (možnost je na voljo samo strankam, ki so registrirane v trgovini in so opravile nakupe kot prijavljene stranke), boste na zadnji strani ustvarjene vrnitve našli kodo za pošiljanje, ki jo je treba namestiti na paket in nato poslati v paketomat InPost. Za prevzem paketov za vračilo ne pošiljamo kurirske službe.


IX. Podaljšana pravica do vračila do 365 dni - velja za naročila, oddana po 07.12.2022

  • V skladu s pravili iz tega poglavja je blago, kupljeno v spletni trgovini družbe Royal Fashion Vipol Sp. z o.o. na ozemlju Republike Poljske, mogoče vrniti v 365 dneh od datuma izdaje/dostavitve blaga kupcu - pri čemer pravica do koriščenja podaljšanega roka za vračilo blaga velja samo za potrošnike (ta pravica ne velja za podjetnike), brez omejitve zakonsko določene 14-dnevne pravice do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo.
  • Za upoštevanje roka za uveljavljanje pravice do podaljšanega vračila Blaga je treba pošiljko z vrnjenim Blagom skupaj z dokazilom o nakupu, tj. računom/računom pred potekom 365 dni od datuma prejema naročila, poslati na naslednji naslov: kontakt@royalfashion.pl s pripisom "PREDČASNO VRAČILO". Poleg tega je priporočljivo, da družbi Royal Fashion Vipol Sp. z o.o. pošljete elektronsko sporočilo, v katerem navedete uveljavljanje pravice do podaljšanega vračila, številko naročila, na katero se vračilo nanaša, in ime potrošnika, ki uveljavlja pravico do podaljšanega vračila.
  • Naslov in kontaktni podatki za vračilo:
    Trgovina Royalfashion.si
    Aleja Krakowska 190A Hala 1
    05-552 Łazy
    Tel. št.: +48 22 247 21 97
    E-poštni naslov: kontakt@royalfashion.pl

    Opozarjamo vas, da boste pri uporabi paketov trgovine (možnost, ki je na voljo le potrošnikom, registriranim v trgovini, ki so opravili nakupe kot prijavljene stranke) na zadnji strani ustvarjenega vračila našli kodo za pošiljanje, ki jo je treba namestiti na paket, ta pa mora biti poslan v paketomat družbe InPost. Za prevzem paketov za vračilo ne pošiljamo kurirske službe.

  • Royal Fashion Vipol Sp. z o. o. sprejema vračilo Blaga, ki bo ob vračilu: a) v originalni in nepoškodovani (tj. neodprti) embalaži in v enakem stanju, kot je bilo ob izročitvi Stranki, tj. ne bo imelo sledov uporabe, b) razpakirano iz originalne embalaže (tj. Blago se vrača v originalni, vendar neodprti embalaži ali brez originalne embalaže) in bo imelo le takšne sledove uporabe, ki so posledica njegove uporabe na način, ki je potreben za ugotovitev njegove narave, lastnosti in delovanja po razpakiranju. To pomeni, da ima stranka možnost, da Blago pregleda doma, vendar ga ne sme uporabljati.
  • Družba Royal Fashion Vipol Sp. z o. o. bo povrnila prodajno ceno zgoraj navedenega blaga v prvotni obliki plačila.
  • Royal Fashion Vipol Sp. z o. o. ni dolžan sprejeti blaga, ki ga je kupec uporabljal drugače, kot je opisano v točki 3(b) zgoraj (npr. blago z umazanijo, madeži, sledovi pranja, odrgninami, obrabo, podplati, praskami itd.).
  • Povračilo iz tega poglavja se med drugim ne uporablja za kopalke, spodnje perilo in pokrivala.

X. Pritožbe v zvezi z blagom

Velja za stranko, ki je potrošnik ali samostojni podjetnik:

1. Dolžni smo dobaviti blago brez napak.

2. Zakonska pravica do odgovornosti za napake na prodanem blagu (garancija za napake) velja v določenem obsegu:
a) če je stranka potrošnik, kot je opredeljen zlasti v členu 43a in naslednjih Zakona o pravicah potrošnikov z dne 30. maja 2014.
b) če stranka ni potrošnik ali fizična oseba, ki sklepa pogodbo, neposredno povezano z njeno poslovno dejavnostjo, če je iz vsebine te pogodbe razvidno, da za to osebo ni poklicne narave, kot je opredeljena zlasti v členu 556 in naslednjih civilnega zakonika.

3. Pritožbe je mogoče vložiti:

  • pisno na naslednji naslov: Z o.o. LOGISTIČNI CENTER, Aleja Krakowska 190A H-1/P-1, 05-552, Łazy;
  • po elektronski pošti na naslov: reklamacje@royalfashion.pl.
  • s pritožbenim obrazcem, ki je na voljo po prijavi v Strankin račun v Trgovini.

4. Če uveljavljate pravice iz garancije, morate blago z napako dostaviti na zgoraj navedeni poštni naslov, če menimo, da je to potrebno za obravnavo pritožbe. Če bi bila dostava blaga zaradi narave blaga ali načina njegove namestitve nerazumno otežena, ste nam dolžni dati blago na voljo na kraju, kjer se nahaja. Zavezujemo se, da bomo na pritožbo odgovorili nemudoma, najpozneje pa v 14 dneh od njene predložitve. Jamstveno odgovarjamo, če je fizična napaka odkrita pred potekom dveh let od dneva, ko vam je bilo blago dobavljeno. Če je predmet prodaje rabljena premičnina, je garancijska odgovornost eno leto od dobave.

5. Trgovina lahko blago z napako najprej popravi ali zamenja, če pa za Trgovino nobena od teh možnosti ni izvedljiva, lahko kupec zahteva znižanje cene blaga z napako v primeru nepomembnih napak ali odstopi od prodajne pogodbe v primeru bistvenih napak v blagu. Narava bistvenosti se preuči glede na ugotovljena dejstva.

6. V predloženi pritožbi je priporočljivo (1) navesti informacije o predmetu pritožbe, zlasti vrsto in datum nastanka napake, ter (2) navesti kontaktne podatke pritožnika - tako bo trgovina lažje in hitreje obravnavala pritožbo. Priporočila iz prejšnjega stavka so le nezavezujoče smernice in v nobenem primeru ne vplivajo na učinkovitost pritožb, vloženih brez navedbe priporočenih informacij.

Povračila transakcij se izvedejo z bančnim nakazilom. V primeru plačil prek drugih plačilnih sistemov, npr. Przelewy24 ali PayPal, se transakcije izvedejo na številko računa, s katerega je bilo plačilo prejeto. V drugih primerih na številko računa, ki je navedena v obrazcu in poročilu o pritožbi.

PRITOŽBE SE OBRAVNAVAJO ZA VSAKO NAROČILO POSEBEJ.

7. Pritožbe se lahko zavrnejo zaradi:

  • razlike v videzu naročenega in prejetega blaga, ki so posledica različnih nastavitev parametrov kupčevega monitorja, zlasti razlike v barvah in odtenkih;
  • sledi lepila;
  • naravna obraba obutve (npr. podplatov, tesnil, podloge);
  • mehanske poškodbe (modrice, odrgnine);
  • poškodbe zaradi slabega prileganja obutve stopalu;
  • poškodbe zaradi nepravilne uporabe in vzdrževanja.

Vendar vas trgovina obvešča, da se vse pritožbe preverjajo individualno in da so zgoraj navedeni razlogi za zavrnitev le primeri.

Za izdelke iz kategorije: V kategoriji OUTLET v trgovini kupec ni upravičen do garancijskih zahtevkov za tiste napake na blagu, o katerih je bil kupec obveščen pred nakupom - 1. odstavek 557. člena civilnega zakonika.

Velja za stranko, ki ni potrošnik ali samostojni podjetnik:

8. V primeru prodajne pogodbe, sklenjene s stranko, ki ni potrošnik ali ki ni samostojni podjetnik, je v skladu s 1. odstavkom 558. člena civilnega zakonika izključena garancijska odgovornost spletne trgovine za napake na blagu. Ta izključitev ne velja v primeru, da smo napako na Blagu goljufivo prikrili.


XI. Dodatna jamstva za prodajo blaga v trgovini

Royalfashion.si ni proizvajalec blaga in ne zagotavlja dodatnega jamstva za prodane izdelke. Proizvajalec je lahko odgovoren na podlagi garancije za prodano Blago pod pogoji in za obdobje, navedeno v garancijskem listu. Če je v garancijskem listu predvidena takšna možnost, lahko kupec svoje zahtevke iz naslova garancije vloži tudi neposredno pri pooblaščenem servisnem centru, katerega naslov je naveden v garancijskem listu. Garancija ne izključuje, omejuje ali zadržuje pravic kupca, ki izhajajo iz določb o garanciji za napake prodanega blaga.


XII. Pritožbe v zvezi z zagotavljanjem elektronskih storitev

1. Royalfashion.si se zavezuje, da bo zagotovil popolno in pravilno delovanje spletne trgovine v obsegu, ki je razviden iz trenutnega tehničnega znanja, in se zavezuje, da bo v razumnem roku odpravil vse nepravilnosti, o katerih poročajo stranke.

2. Stranka nas lahko obvesti o morebitnih nepravilnostih ali prekinitvah v delovanju storitve spletne trgovine. O nepravilnostih v delovanju spletne trgovine je treba poročati po elektronski pošti na naslov: kontakt@royalfashion.pl.

3. V pritožbi v zvezi z nepravilnostmi, povezanimi z delovanjem storitve spletne trgovine, navedite vrsto in datum nepravilnosti.

4. Zavezujemo se, da bomo na pritožbo odgovorili čim prej, najpozneje pa v 14 dneh po njeni predložitvi.


XIII. Postopki izvensodnih pritožb in pravnih sredstev

1. Želimo vas obvestiti, da so na voljo izvensodni pritožbeni in odškodninski postopki. Ti so prostovoljni in se lahko uporabijo le, če se s tem strinjata obe stranki v sporu.

2. Potrošnik lahko v skladu s 36. členom zakona z dne 15. decembra 2000 o trgovinski inšpekciji (Uradni list 2001, št. 4, točka 25, s spremembami) pri trgovinski inšpekciji zahteva uvedbo postopka za izvensodno reševanje potrošniških sporov v zvezi s sklenjeno prodajno pogodbo.

3. Potrošnik lahko v skladu s členom 37 zakona z dne 15. decembra 2000 o trgovinski inšpekciji (Uradni list 2020poz 1706) zahteva, da spor v zvezi s sklenjeno prodajno pogodbo prizna stalno arbitražno sodišče, ki deluje pri pristojnem deželnem inšpektoratu trgovinske inšpekcije.

4. Evropska komisija zagotavlja tudi platformo za spletno reševanje sporov med potrošniki in podjetji (platforma ODR). Na voljo je na naslovu: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

5. Podrobne informacije o reševanju potrošniških sporov, vključno z možnostjo uporabe izvensodnih postopkov za obravnavanje pritožb in uveljavljanje zahtevkov potrošnika, ter pravila dostopa do teh postopkov so na voljo v pisarnah in na spletnih straneh pokrajinskih inšpektoratov trgovinske inšpekcije ter na naslednjem spletnem naslovu: LINK.

6. Obveščamo vas, da se zavezujemo k uporabi izvensodnega reševanja sporov s potrošniki v smislu zakona z dne 23. septembra 2016 o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Subjekt, ki je upravičen do izvensodnega reševanja sporov med portalom royalfashion.pl in potrošnikom, je: deželni inšpektor za tržno inšpekcijo, ki je na voljo na naslovu: V tem primeru je inšpekcijski nadzornik na voljo: LINK. Potrošnik lahko pri tem subjektu vloži vlogo za začetek postopka izvensodnega reševanja potrošniških sporov.


XIV. Informacije o obdelavi osebnih podatkov

1. Upravljavec vaših osebnih podatkov je Royal Fashion Vipol sp. z o.o. al. Jana Pawła II 27 00-867 Varšava e-pošta: admin@royalfashion.pl. Upravljavec ni imenoval inšpektorja za varstvo podatkov. V zadevah v zvezi z vašimi podatki se obrnite na nas na naslednji elektronski naslov: kontakt@royalfashion.pl.

2. Vaši osebni podatki bodo obdelani:

  • za namen sklenitve in izvajanja prodajne pogodbe na podlagi člena 6(1)(b) RODO,
  • za namene pošiljanja glasila na podlagi privolitve in člena 6(1) a RODO,
  • kot tudi za namene trženja, tj. povečanje prodaje, npr. s priporočilnimi algoritmi, na podlagi člena 6(1) f RODO.

3. Zakoniti interesi na področju trženja so zlasti:

  • omejeno profiliranje, ki ga izvaja družba QuarticOn S.A., med drugim v računalništvu v oblaku, specifično za delovanje spletne trgovine (v nadaljnjem besedilu: platforma) z namenom uporabe tako imenovanih priporočilnih algoritmov; z drugimi besedami, predlagali vam bomo, kateri podobni izdelki, kot ste jih že kupili, bi vas še lahko zanimali ali bi vas radi zanimali,
  • uporabo Facebooka in Googla kot soupravljavcev vaših osebnih podatkov, če se prek teh storitev prijavite v našo trgovino ali ste na naši fan strani ali Instagramu Royalfashion.si; zlasti s prijavo ob nakupu prek Facebooka ali Googla razkrijete svoje osebne podatke tem družbam in omogočite njihovo obdelavo v skladu z njihovo politiko zasebnosti.

4. Zakoniti legitimni interesi vključujejo tudi razkritje vaših osebnih podatkov pravnim službam, da se zagotovi zakonitost delovanja naše trgovine, tj. med drugim za izvajanje načela zakonitosti obdelave osebnih podatkov v skladu z zakonom RODO.

5. Podatki se delijo:

  • Platforma za pravilno izvajanje prodajne pogodbe in za zgoraj opisane namene trženja;
  • Facebook in Google sta upravljavca vaših osebnih podatkov - katerih soupravljavci smo mi -, ko se v našo trgovino prijavite prek storitev teh podjetij; v tem primeru se vaši osebni podatki v določenem obsegu obdelujejo tudi v skladu z njunimi politikami zasebnosti v ZDA, kjer je v skladu z odločitvijo Evropske komisije zagotovljena zadostna raven varstva vaših podatkov;
  • podjetje QuarticOn S.A., ki nam na podlagi tehnologije umetne inteligence pomaga predlagati izdelke, ki bi vas lahko zanimali;
  • računovodski servis za pravilno izvedbo prodajne pogodbe;
  • pravne storitve za zagotavljanje zakonitosti naših dejavnosti.

6. Podatki bodo shranjeni za čas izvajanja prodajne pogodbe in tri leta po tem, ko jo bomo izvedli mi kot upravitelj. Zgoraj navedeni soupravljavci ali obdelovalci hranijo osebne podatke za obdobja, ki izhajajo iz posebne narave njihovega poslovanja, npr. računovodski servisi - za obdobja zastaranja javnih dolgov in trajanja obveznosti arhiviranja, pravne storitve - za obdobje treh let od prenehanja sodelovanja z njimi z naše strani, Facebook, Google, kurirska podjetja - za obdobja, ki izhajajo iz njihovih politik zasebnosti. Družba QuarticOn S.A. obdeluje podatke, dokler pogodba z njo ni prekinjena z naše strani ali dokler ne poteče.

7. Imate pravico do dostopa, popravka, izbrisa, omejitve obdelave ali prenosa svojih osebnih podatkov. Prav tako imate pravico vložiti pritožbo pri nadzornem organu, predsedniku Urada za varstvo osebnih podatkov. Če ste se strinjali s prejemanjem glasila, imate pravico, da kadar koli prekličete svojo privolitev, tj. da se odjavite od prejemanja glasila.

8. Zagotavljanje osebnih podatkov ni zakonska zahteva, vendar je potrebno za sklenitev in izvajanje prodajne pogodbe. Če osebni podatki niso zagotovljeni, prodajne pogodbe ni mogoče skleniti in izvršiti. Omejeno profiliranje - priporočilni algoritmi - je trenutno tržni standard, če pa ne želite, da se izvaja v zvezi z vami, ga lahko omejite tako, da v nastavitvah brskalnika izključite zbiranje piškotkov. To omejeno profiliranje ni podlaga za nobeno našo odločitev v smislu člena 22(1) in (4) Zakona o varstvu podatkov.

9. Vaši osebni podatki, zlasti vaš e-poštni naslov in številka naročila, bodo posredovani družbi Trusted Shops GmbH za namen pošiljanja poizvedbe o zadovoljstvu strank po oddaji naročila v 7 koledarskih dneh in za zagotavljanje vaših pravic v zvezi s transakcijo.


XV. Končne določbe

1. Za spore s potrošniki je pristojno sodišče, ki je pristojno v skladu z veljavnimi določbami zakonika o civilnem postopku.

2. Vse spore med družbo royalfashion.pl in stranko, ki ni potrošnik, rešuje sodišče, pristojno za naš sedež.

3. V zadevah, ki jih ti pogoji ne urejajo, se uporabljajo določbe veljavne zakonodaje, zlasti določbe Zakona o civilnem zakoniku z dne 23. aprila 1964 in Zakona o pravicah potrošnikov z dne 30. maja 2014. V primeru kakršnih koli protislovij med temi pogoji in pravicami strank ter določbami, ki izhajajo iz splošno veljavnih zakonov, se uporabljajo splošno veljavne določbe poljskega prava.

4. Ti pogoji veljajo za prodajne pogodbe, sklenjene od 18.05.2023 dalje..

pixel